Noclegi Szklarska Poręba

Deklaracja dostępności

Ministerstwo Cyfryzacji zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej szklarska-poreba.cul.com.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. 

Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego szklarska-poreba.cul.com.pl.

Data publikacji strony internetowej: 1.02.2022.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 16.02.2022.

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia 1.02.2022. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Zbigniew Strzelecki, adres poczty elektronicznej: iod@cul.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 504 315 818. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien, zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Olimp

Do budynku prowadzi jedno wejście i wjazd od ul. 1-go Maja.
Nie ma podjazdów dla niepełnosprawnych.
W przypadku konieczności jest wystawiana platforma dla wózków inwalidzkich, po której można dostać się do obiektu.
Przy wejściu z prawej strony znajduje się dzwonek, za pomocą którego można w nocy przywołać recepcjonistę.
Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze. Do wyższych części  budynku prowadzi winda, którą mogą przemieszczać się osoby na wózku.
W obiekcie nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Breille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Monitoring: (podgląd na recepcji) obejmuje hall wejściowy do biurka recepcjonistów, wjazd do obiektu, parking i część przed budynkiem.

Rzemieślnik
Do budynku prowadzi jedno wejście od ul. Górnej.
Nie ma podjazdów dla niepełnosprawnych.
Na drzwiach wejściowych znajduje się informacja z numerem telefonu do osoby chroniącej w nocy obiekt, i która może wpuścić klienta do obiektu. W nocy w Rzemieślniku recepcja jest zamknięta.
W obiekcie nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Breille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Monitoring obejmuję tylko recepcję.

Retro
Do budynku prowadzi jedno wejście od  ul. 1-go Maja.
Nie ma podjazdów dla niepełnosprawnych.
Przy wejściu znajduje się domofon, przy pomocy którego można porozumieć się z recepcją w Olimpie (w Retro nie ma recepcji).
Nie ma udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Breille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Monitoring na recepcji – przed budynkiem nie maNie ma monitoringu wewnętrznego, ani zewnętrznego.

Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Rozumiem